Ik wil gebruikmaken van:

Om van het GHZNetwerk gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen.
Op onze website vindt u ook informatie over inloggen op het GHZNetwerk.

Om van het Huisartsen Informatie Portaal gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze verwijzerswebsite vindt u ook  informatie over het HIP.

Om gebruik te maken van onze sollicitatiewebsite wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar de sollicitatie-omgeving te gaan. Op onze werkenbijghz.nl website vindt u ook informatie over de sollicitatieprocedure bij het GHZ. 

Preparing for your appointment

Visiting the outpatient clinic

Is this your first time at our hospital or was your last visit more than a year ago? You will first need to visit the Patient Registration desk.

Take the following documents with you to your first appointment:

  • Referral letter (if relevant )
  • Proof of identity (passport, identity card or driver license)
  • Insurance documents
  • List of medications you are currently taking
  • Appointment folder (if you have one)

For children under the age of fourteen, we require a Citizen Service Number. If the child does not have proof of identity and is not registered in the parent's passport, we require the Citizen Service Number of the parent stated on the insurance policy.

You first report to the specialist or department counter, where you present your referral letter (if relevant). After completing a few administrative tasks, you can take a seat in the waiting area.

Consultation

In order to make the right diagnosis and offer effective care, it is advisable for you to prepare to answer the following questions:

  • What exactly are your symptoms?
  • How long have you had them and when did they start?
  • What kinds of illnesses run in your family?
  • Are there other factors to be considered?
  • What is on your mind that you would like to discuss?

It is possible that a list of medication you are currently taking will be requested from your local pharmacy. If you have an objection to this, please let us know beforehand. Keep in mind that it is extremely important that you receive the right medication when hospitalised.

Assistance

Would you like for one of our hosts or hostesses to accompany you to an outpatient clinic or department? This is possible at the Gouda location. You can request assistance (free) by calling (0182) 50 51 53.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.