Ik wil gebruikmaken van:

Om van het Huisartsen Informatie Portaal gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook  informatie over het HIP.

Om van het GHZNetwerk gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen.
Op onze website vindt u ook informatie over inloggen op het GHZNetwerk.

Om van Babybeeld gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan.
Op onze website vindt u ook informatie over Babybeeld

Om gebruik te maken van onze sollicitatiewebsite wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar de sollicitatie-omgeving te gaan. Op onze werkenbijghz.nl website vindt u ook informatie over de sollicitatieprocedure bij het GHZ.

Jaarverslag 2018 is gepubliceerd

31/05/2019 -

Met dit jaarverslag wil het Groene Hart Ziekenhuis (GHZ) haar stakeholders informeren over de financiële en niet-financiële resultaten over 2018. In 2018 is de stijgende financiële lijn van de laatste jaren doorgezet. Het is daarmee de afgelopen periode dusdanig verbeterd dat de beleidsmatige focus van het GHZ in 2018 kon verschuiven van primair financieel gedreven naar inhoudelijk gedreven. Wij verwachten voor 2019 dat deze ingeslagen weg wordt voortgezet.

Mooie resultaten in 2018
Niet alleen beleidsmatig kan het GHZ positief terugkijken op 2018, ook zorginhoudelijk is er het nodige gebeurd. De patiënttevredenheid is in 2018 verder gestegen naar een 8,5. Het feit dat binnen de bestaande capaciteiten in het GHZ een recordaantal van 2.050 bevallingen heeft plaatsgevonden en dat tijdens de zeer langdurige griepgolf in 2018 het GHZ 'gewoon' vol in bedrijf is geweest, toont dat het GHZ medewerkers heeft die in staat zijn om met veel veerkracht bijzondere prestaties te leveren. Projecten als 'Eenduidig beleid PVC-vrije voedingssonde' en 'Digitale voorlichting maag- en darmonderzoeken' zijn goede voorbeelden van manieren waarop we onze zorg hebben kunnen verbeteren. Tenslotte laten de mooie resultaten van de rectumchirurgie met Alrijne Ziekenhuis zien dat samenwerken loont.

Bekijk het jaarverslag 2018

2019-05-31 15_31_17-bestuursverslag -incl -jaarrekening -en -controleverklaring -2018.pdf