Ik wil gebruikmaken van:

Deze mogelijkheid is tijdelijk niet beschikbaar

 

Om van het GHZNetwerk gebruik te kunnen maken, wordt u normaal gesproken naar een andere omgeving doorverwezen. Op onze website vindt u ook informatie over inloggen op het GHZNetwerk.

Om van het Huisartsen Informatie Portaal gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze verwijzerswebsite vindt u ook  informatie over het HIP.

Om gebruik te maken van onze sollicitatiewebsite wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar de sollicitatie-omgeving te gaan. Op onze werkenbijghz.nl website vindt u ook informatie over de sollicitatieprocedure bij het GHZ. 

Veel gestelde vragen

  • Waarom stopt de GHZ Regiobus per 1 maart 2020?

    Uit onderzoek blijkt dat slechts een klein aantal patiënten gebruik maakt van deze service. Daarnaast worden de kosten voor de busdienst steeds hoger.

    We zullen daarom per 1 maart 2020 helaas met de GHZ Regiobus stoppen. We begrijpen dat dit voor u een vervelend bericht is. Service zal echter altijd hoog in het vaandel blijven staan bij het GHZ. We willen het beschikbare budget van de GHZ Regiobus dan ook efficiënter inzetten bij andere initiatieven voor onze patiënten en bezoekers.

  • Wat kost het gebruik van de GHZ Regiobus?

    Het GHZ biedt deze dienst gratis aan onze patiënten (en maximaal één begeleider). Ook patiënten van Penders voetzorg mogen gebruik maken van de GHZ Regiobus.  De dienst is mede mogelijk gemaakt door de Stichting Vrienden van het GHZ. Uw afsprakenkaart is uw vervoersbewijs, neemt u deze dus mee. Kijk voor de dienstregeling op  www.ghz.nl/regiobus.

  • Wat zijn de vertrektijden van de GHZ-Regiobus?

    De GHZ-Regiobus rijdt volgens een vaste dienstregeling.  De bus vertrekt ieder uur tot anderhalf uur op vaste werkdagen vanaf de vaste opstapplaatsen. Kijk van tevoren goed in het dienstschema op welke dagen én hoe laat het busje vertrekt vanaf de voor u dichtstbijzijnde opstapplek. De bus rijdt van de halteplaatsen weg op de aangegeven tijden. Voor de opstapplaatsen en het actuele vervoersschema, kunt u kijken op www.ghz.nl/regiobus

  • Hoe kan ik de GHZ-Regiobus herkennen?

    De GHZ-Regiobus is een witte bus met het logo en de naam van het Groene Hart Ziekenhuis erop. Ook onze chauffeurs dragen herkenbare kleding. De bus zal op geplande tijden langsrijden bij de opstapplaatsen, waarna u (met uw begeleider) kunt instappen. Kijk voor de dienstregeling op  www.ghz.nl/regiobus.


    Regiobus

  • Moet ik reserveren voor de GHZ-Regiobus?

    Reserveren voor de GHZ Regiobus is niet nodig. U kunt plaatsnemen in de wachtruimtes bij de opstapplaatsen in uw dorp of stad. De bus zal op geplande tijden langsrijden, waarna u (met uw begeleider) kunt instappen.

    Bij  het maken van uw afspraak adviseren we rekening te houden met de dienstdagen van de GHZ-Regiobus in uw dorp of stad. Bespreek dit wanneer u uw afspraak maakt. Onze collega's zijn op de hoogte van de dienstregeling.

  • Wat moet ik doen als de Regiobus vol is?

    De bus biedt plaats aan acht personen. Mocht de bus vol zijn, dan zorgt onze chauffeur ter plaatse dat er een taxi komt om u op te halen, zodat u altijd op tijd op uw afspraak bent. Voor deze taxi hoeft u niet te betalen.

  • Kunnen mindervaliden gebruik maken van de GHZ Regiobus?

    De GHZ Regiobus is toegankelijk voor mindervaliden. Het is  een reguliere personenbus waar u zelfstandig  in en uit kunt stappen. Desgewenst helpt de chauffeur hierbij. Inklapbare rollators en kinderwagens kunnen in de bus meegenomen worden, rolstoelen helaas niet.

    Wel kan de chauffeur, op uw verzoek, een rolstoel en vrijwilliger reserveren die bij het Groene Hart Ziekenhuis klaarstaat om u verder te helpen in het ziekenhuis.

  • Wat zijn de opstapplaatsen van de GHZ Regiobus?

    Voor het bepalen van de opstapplaatsen van de GHZ-Regiobus is binnen het Groene Hart Ziekenhuis verzorgingsgebied gekeken welke opstapplaatsen goed bereikbaar zijn voor zo veel mogelijk patiënten. We zijn per 1 oktober 2014 gestart met een proefperiode van een half jaar. Omdat de service zeer gewaardeerd wordt, is de service van onze GHZ-Regiobus sinds juni 2015 uitgebreid!

    Kijk voor de huidige dienstregeling op www.ghz.nl/regiobus

  • Waarom stopt de GHZ-Regiobus niet overal?

    Voor onze GHZ-Regiobus gebruiken we alleen stopplaatsen waar mensen veilig en droog kunnen wachten. Een bushokje is dus bijvoorbeeld geen optie en mag ook niet van de aanbieder van het busvervoer. Oplossingen worden meestal gevonden in verpleegtehuizen en bij huisartsen. Met deze partijen hebben we overal in de regio (bijvoorbeeld in Moordrecht) gesproken, maar het is niet overal gelukt een goede plek te vinden voor onze Regiobuspassagiers. Als mensen dus suggesties hebben voor een goede stopplek dan horen we het graag, mail naar communicatie@ghz.nl met uw suggestie.

Staat uw vraag er niet bij?

Stel ons een vraag via het vragenformulier.

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.