Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
Antwoord binnen 5 werkdagen
Alle klachten die bij ons binnenkomen worden geregistreerd en ter afhandeling uitgezet in de organisatie. Na ontvangst van de klacht neemt de klachtenfunctionaris binnen vijf werkdagen contact met u op om de wijze van afhandeling met u door te spreken.
Spoedvraag
Heeft u een spoedvraag of zaken die niet langer dan vijf werkdagen kunnen wachten, neemt u dan telefonisch contact op met de betreffende polikliniek of de klachtenfunctionaris voor overleg en advies.
Heeft u meer informatie nodig voordat u een klacht indient? Bekijk dan ook onze folders:
Folder | Een klacht
Beschrijving van de klachtenprocedure in ons ziekenhuis.
Folder | Klachtenregeling
Meer informatie over onze klachtenregeling