Hier vindt u uw
patiëntenportaal
Voordat u een klacht indient
Voordat u een officiële klacht indient, kunt u het beste eerst praten met degene die u verantwoordelijk vindt. Wilt u dat niet of heeft het gesprek niet het gewenste resultaat, dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris voor advisering of bemiddeling.
Antwoord binnen 5 werkdagen
Alle klachten die bij ons binnenkomen worden geregistreerd en ter afhandeling uitgezet in de organisatie. Na ontvangst van de klacht neemt de klachtenfunctionaris binnen vijf werkdagen contact met u op om de wijze van afhandeling met u door te spreken.
Heeft u een klacht gericht aan de Huisartsenpost (HAP)?
De Huisartsenpost Midden Holland (HAP) is geen onderdeel van het Groene Hart Ziekenhuis en heeft daarom haar eigen klachtenregeling. Wanneer uw klacht gericht is aan de HAP dient u deze in te dienen via haar eigen website.
Spoedvraag
Heeft u een spoedvraag of zaken die niet langer dan vijf werkdagen kunnen wachten, neemt u dan telefonisch contact op met de betreffende polikliniek of de klachtenfunctionaris voor overleg en advies.
Heeft u meer informatie nodig voordat u een klacht indient? Bekijk dan ook onze folders:
Folder | Een klacht
Beschrijving van de klachtenprocedure in ons ziekenhuis.
Folder | Klachtenregeling
Meer informatie over onze klachtenregeling