Ik wil gebruikmaken van:

Om van het Huisartsen Informatie Portaal gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook  informatie over het HIP.

Om van het GHZNetwerk gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen.
Op onze website vindt u ook informatie over inloggen op het GHZNetwerk.

Om van Babybeeld gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan.
Op onze website vindt u ook informatie over Babybeeld

Om gebruik te maken van 'Mijn GHZ vragen' wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook informatie over Mijn GHZ vragen. 

Meld ons uw klacht of ongenoegen

Wij hopen dat u zich thuis voelt in ons ziekenhuis. En dat u onze artsen en verpleegkundigen vriendelijke, kundige mensen vindt. Het kan ook gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over de behandeling of uw verblijf in het ziekenhuis. In dat geval kunt u het beste eerst praten met degene die u verantwoordelijk acht.

Wilt u dat niet of heeft het gesprek niet het gewenste resultaat, dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris voor advisering of bemiddeling. Dit kan digitaal, telefonisch, mondeling of schriftelijk.

In de folder 'Een klacht' (zie folderblok op deze pagina) staan de klachtenprocedure binnen ons ziekenhuis en overige mogelijkheden voor het indienen van een klacht uitgebreid beschreven.

Alle klachten die bij ons binnenkomen worden geregistreerd en ter afhandeling uitgezet in de organisatie. Na ontvangst van de klacht neemt de klachtenfunctionaris binnen twee werkdagen contact met u op om de wijze van afhandeling met u door te spreken. Bekijk ter informatie onze klachtenregeling in het folderblok.

U kunt uw klacht desgewenst anoniem melden. In dat geval ontvangt u geen bericht over de afhandeling van uw klacht.

Digitaal uw klacht indienen

Ga naar de pagina met het digitale klachtformulier.

Telefonisch uw klacht indienen

De klachtenfunctionairs is bereikbaar
op werkdagen van 09.00-16.30 uur op tel.:(0182) 50 59 74.

Schriftelijk uw klacht indienen

U kunt een klachtenformulier downloaden (in het folderblok op deze pagina) en per post toesturen.

Deze website maakt gebruik van cookies.  Lees meer informatie over cookies en hoe u deze uit kunt zetten.