Ik wil gebruikmaken van:

Om van het Huisartsen Informatie Portaal gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook  informatie over het HIP.

Om van het GHZNetwerk gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen.
Op onze website vindt u ook informatie over inloggen op het GHZNetwerk.

Om van Babybeeld gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan.
Op onze website vindt u ook informatie over Babybeeld

Om gebruik te maken van 'Mijn GHZ vragen' wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook informatie over Mijn GHZ vragen. 

Om gebruik te maken van onze sollicitatiewebsite wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar de sollicitatie-omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook informatie over de sollicitatieprocedure bij het GHZ. 

ZorgkaartNederland

Het GHZ hecht veel waarde aan de waardering van de zorg door patiënten. Uw mening en waardering helpt ons om onze zorg- en dienstverlening nog verder te verbeteren.

Om andere patiënten te helpen bij het maken van keuzes in de zorgverlening vragen we u om een waardering te plaatsen op ZorgkaartNederland. ZorgkaartNederland is een website waar patiënten een waardering geven aan zorginstellingen en behandelaars. ZorgkaartNederland is een initiatief van de Nederlandse Patiënten en Consumenten Federatie (NPCF). 

Waardeer ons op Zorgkaart Nederland

Ontevreden?

Het kan ook gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent over de behandeling of uw verblijf in het ziekenhuis. In dat geval kunt u het beste eerst praten met degene die u verantwoordelijk acht.

Wilt u dat niet of heeft het gesprek niet het gewenste resultaat, dan kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris voor advisering of bemiddeling. Dit kan mondeling, schriftelijk, digitaal  of telefonisch. De klachtenfunctionaris is bereikbaar op werkdagen van 09.00-16.30 uur op tel.:(0182) 50 59 74.

 

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.