Ik wil gebruikmaken van:

Om van het GHZNetwerk gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen.
Op onze website vindt u ook informatie over inloggen op het GHZNetwerk.

Om van het Huisartsen Informatie Portaal gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze verwijzerswebsite vindt u ook  informatie over het HIP.

Om gebruik te maken van onze sollicitatiewebsite wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar de sollicitatie-omgeving te gaan. Op onze werkenbijghz.nl website vindt u ook informatie over de sollicitatieprocedure bij het GHZ. 

Een afspraak maken

Als u een afspraak wil maken voor een bezoek aan een arts, een onderzoek of behandeling in het Groene Hart Ziekenhuis heeft u meestal een doorverwijzing nodig.

Heeft u een doorverwijzing?
Dan kunt u rechtstreeks naar het betreffende specialisme of de onderzoeksafdeling bellen voor een afspraak, zie hiervoor het overzicht met de afspraaknummers per specialisme.

Heeft u nog geen doorverwijzing?
Belt u dan eerst uw huisarts, arts voor verstandelijk gehandicapten, specialist ouderengeneeskunde, bedrijfsarts, verloskundige of tandarts. U kunt voorafgaand aan uw bezoek in het ziekenhuis bij uw eigen zorgverzekeraar navragen welke verwijzers eventueel nog meer geaccepteerd worden. Wanneer u zonder doorverwijzing naar de specialist gaat, zijn de kosten van uw bezoek of behandeling voor uw eigen rekening.

Telefonisch een afspraak maken

U kunt tijdens werkdagen telefonisch contact opnemen om een afspraak te maken. De telefoonnummers vindt u via het overzicht met de afspraaknummers per specialismeAls  u liever geholpen wordt door een vrouwelijke of juist mannelijke arts, geef dit dan aan als u een afspraak maakt, dan proberen we hier rekening mee te houden. 

Heeft u een niet-medische vraag, belt u dan het algemene telefoonnummer: (0182) 50 50 50.

Een SMS'je om uw afspraak niet te vergeten 

Het GHZ beschikt over een sms-herinneringsservice: 2 dagen voordat u een afspraak heeft in het GHZ krijgt u op uw mobiele telefoon een kort sms'je ter herinnering. Wilt u zo'n sms'je ontvangen, geef dan uw mobiele telefoonnummer door aan de balie-medewerker of telefonist wanneer u een afspraak maakt op een van onze poliklinieken.

  •   Ik wil een afspraak afzeggen / verzetten

    Bent u voor een al gemaakte afspraak verhinderd? Belt u dan zo spoedig mogelijk de polikliniek (op werkdagen) om uw afspraak af te zeggen of te verzetten. U kunt meteen een nieuwe afspraak maken. U kunt een afspraak niet per mail, social media of online vragenformulier afzeggen.

    Zeg uw afspraak tijdig af, anders kan het wegblijftarief in rekening worden gebracht.

Ga direct naar

Vraag & antwoord

Bekijk het overzicht met
onze wachttijden

Bekijk ook het overzicht met
wachttijden voor behandelingen

Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.