Ik wil gebruikmaken van:

Om van het Huisartsen Informatie Portaal gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook  informatie over het HIP.

Om van het GHZNetwerk gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen.
Op onze website vindt u ook informatie over inloggen op het GHZNetwerk.

Om van Babybeeld gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan.
Op onze website vindt u ook informatie over Babybeeld

Om gebruik te maken van 'Mijn GHZ vragen' wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook informatie over Mijn GHZ vragen. 

Om gebruik te maken van onze sollicitatiewebsite wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar de sollicitatie-omgeving te gaan. Op onze website vindt u ook informatie over de sollicitatieprocedure bij het GHZ. 

Waar moet u aan denken

Waar moet u aan denken als:

U voor een eerste afspraak naar ons ziekenhuis komt
Kijk op de pagina meenemen naar uw afspraak voor informatie over wat u mee moet nemen. Onder Voorbereiden op vindt u informatie over onze locaties, de GHZ Regiobus en hoe u zich kunt voorbereiden op een gesprek met de arts.

U op het laatste nippertje afzegt
Wij behouden ons het recht voor u de kosten in rekening te brengen, als u uw afspraak niet ten minste 24 uur van te voren afzegt.

Wanneer in een buitenlands ziekenhuis bent geweest
Wilt u het ons melden wanneer u het afgelopen jaar in een ziekenhuis in het buitenland hebt gelegen. Mogelijk bent u besmet met de MRSA-bacterie. Deze zogenaamde ziekenhuisbacterie is resistent tegen antibiotica. Verspreiding van deze bacterie in ons ziekenhuis willen wij daarom voorkomen door op het juiste moment gepaste maatregelen te nemen.

Als u moeite heeft met het Nederlands
Bent u gewend om thuis een andere taal te spreken dan het Nederlands? Misschien wilt u dan liever in uw eigen taal met artsen en verpleegkundigen spreken. In ons ziekenhuis kunt u gebruikmaken van de Tolkentelefoon.

Wanneer u doof of slechthorend bent
Bent u doof of slechthorend en heeft u voor uw gesprek met de arts of verpleegkundige een doventolk nodig? Wij raden u aan via Tolknet zelf een tolk te regelen, voordat u naar het ziekenhuis komt. Doet u dit zelf, dan hoeft u geen kosten te betalen. Terwijl als het ziekenhuis dit regelt, dan moeten er aanmeldings- en tolkkosten worden betaald. Als er sprake is van een spoedgeval regelt het ziekenhuis uiteraard een tolk.

Ga direct naar

Vraag & antwoord
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.