Ik wil gebruikmaken van:

Om van het GHZNetwerk gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen.Op onze website vindt u ook  informatie over inloggen op het GHZNetwerk.

Om van het Huisartsen Informatie Portaal gebruik te kunnen maken, wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar deze omgeving te gaan. Op onze verwijzerswebsite vindt u ook  informatie over het HIP.

Om gebruik te maken van onze sollicitatiewebsite wordt u naar een andere omgeving doorverwezen; klik op inloggen om direct naar de sollicitatie-omgeving te gaan. Op onze werkenbijghz.nl website vindt u ook informatie over de sollicitatieprocedure bij het GHZ. 

 

Veel gestelde vragen afspraak maken

  • Waar moet ik aan denken als ik een afspraak heb?

    Als u naar het ziekenhuis komt voor een afspraak, denk dan aan de volgende dingen: 

    • Heeft u een verwijsbrief? Neem deze de eerste keer mee.
    • Neem een geldig indentiteitsbewijs mee (ook voor uw kinderen).
    • Bent u ingeschreven en zijn uw gegevens nog actueel? Zo niet, schrijf u in of laat uw gegevens aanpassen. Geef aan ons door als u verhuisd bent, een nieuwe huisarts heeft of als u een nieuwe zorgverzekering heeft afgesloten. U kunt wijzigingen ook online doorgeven via het wijzigingsformulier op de website.
    • Neem een actueel medicatie-overzicht mee, dit kunt u opvragen bij uw apotheek.
    • Bereid u voor op uw afspraak, schrijf vooraf uw vragen op.
    • Neem iemand mee, bijvoorbeeld uw partner of goede vriend(in).
    • Als iets niet duidelijk is, vertel het ons.
  • Hoe kan ik me inschrijven bij het ziekenhuis?

    Als u een afspraak heeft in het ziekenhuis, moet u ingeschreven zijn als patiënt. Bent u ingeschreven en zijn uw gegevens nog actueel?

    • Als u nog niet ingeschreven bent, laat u dan registreren bij de balie in de centrale hal.
    • Bent u langer dan een jaar geleden in het ziekenhuis geweest, laat dan uw gegevens controleren. Het is belangrijk dat we weten wie uw huisarts is, waar u verzekerd bent en of uw adresgegevens nog kloppen.
  • Hoe kan ik een afspraak annuleren?

    Om een afspraak te maken, te verzetten of te annuleren, kunt u telefonisch contact opnemen met de betreffende polikliniek of afdeling. Het telefoonnummer vindt u op de pagina met het overzicht van  afspraaknummers per specialisme op deze website. U kunt  geen afspraak afzeggen per mail, social media of vragenformulier!

  • Hoe kan ik een afspraak wijzigen?

    Om een afspraak te maken, te verzetten of te annuleren, kunt u contact opnemen met de betreffende polikliniek of afdeling. Het telefoonnummer vindt u bij het  betreffende specialisme op deze website.

  • Ik ben mijn afspraak vergeten, wat nu?

    Wanneer u uw afspraak bent vergeten, kunt u contact opnemen met de betreffende polikliniek of afdeling. Het telefoonnummer vindt u bij het  betreffende specialisme op deze website.

  • Kan mijn opname vervroegd worden?

    Om te vragen of uw geplande opname vervroegd kan worden, kunt u telefonisch contact opnemen met het betreffende specialisme via (0182) 50 50 50.

  • Kan ik online een afspraak maken?

    Het is (nog) niet mogelijk om via internet/online een afspraak bij ons te maken. Vooralsnog kunt u alleen telefonisch een afspraak maken. U vindt de betreffende telefoonnummers op de  pagina afspraaknummers specialismen  onze website.

  • Wanneer krijg ik bericht over de datum van mijn opname?

    Enkele dagen voordat u wordt opgenomen in het Groene Hart Ziekenhuis de opname krijgt u per post bericht vanuit het ziekenhuis. Wij spreken met u af op welke dag en hoe laat u wordt verwacht. Kijk voor meer informatie op de website bij voorbereiding op  uw opname.

  • Hoe kan ik een afspraak maken?

    Om een afspraak te maken, te verzetten of te annuleren, kunt u contact opnemen met de betreffende polikliniek of afdeling. Het telefoonnummer vindt u op de pagina met het overzicht van  afspraaknummers per specialisme op deze website.

  • Waarom wordt het telefoongesprek opgenomen?

    Doel van de opname

    De gesprekken (o.a. om afspraken te maken) met het Klantcontactcentrum van het Groene Hart Ziekenhuis worden opgenomen voor kwaliteits- en opleidingsdoeleinden. Dit om onze dienstverlening continu te kunnen verbeteren.

    Wat gebeurt er met de opnames

    De gesprekken kunnen beluisterd worden door de teamleider en medewerkers van het Klantcontactcentrum. Indien er verbeterpunten zijn, wordt  het gesprek besproken met de medewerk(st)er die het gesprek heeft gevoerd. Opgenomen gesprekken worden maximaal  voor een periode van 3 maanden bewaard.

    Bezwaar maken

    Indien u bezwaar heeft tegen de opname van uw gesprek met het Klantcontactcentrum kunt u met het intoetsen van het cijfer 5 uw bezwaar kenbaar maken. Het gesprek zal dan niet worden opgenomen.

  • Kan ik een herinnering krijgen als ik een afspraak heb?

    Het GHZ beschikt over een sms-herinneringsservice: 2 dagen voordat u een afspraak heeft in het GHZ krijgt u op uw mobiele telefoon een kort sms'je ter herinnering.

    Wilt u zo'n sms'je ontvangen, geef dan uw mobiele telefoonnummer door aan de balie-medewerker of telefonist wanneer u een afspraak maakt op een van onze poliklinieken.

  • Moet ik voor elke afspraak naar het ziekenhuis komen?

    Herhaalafspraken waarbij geen fysiek onderzoek nodig is, kunnen soms ook telefonisch worden afgehandeld. Dit heet een consult op afstand.

    De Nederlandse Zorgautoriteit stelt sinds 1 januari 2018 een consult op afstand gelijk aan een face-to-face herhaalconsult tussen patiënt en medisch specialist (of: arts-assistent, verpleegkundig specialist of physician assistant).

    Een poliklinisch herhaalbezoek zonder fysieke onderzoeken hoeft dus niet meer in het ziekenhuis, er kan ook een telefonische, schriftelijke of videoconsult afspraak worden gemaakt. Dit bespaart de patiënt onnodig reizen of wachten.

     

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?

Stel ons dan een vraag via het vragenformulier. 

Let op: niet voor medische vragen 

Ga direct naar

Vraag & antwoord
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.

Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Klik op "Akkoord" als u akkoord gaat met dit gebruik van cookies,  klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.